piątek, 23 grudnia 2011

Moje panny DOTW cz. 2

Postanowiłam do mojego wcześniejszego wpisu dać uzupełnienie o pozostałe lalki DOTW w mojej kolekcji.
Oto ich zdjęcia oraz linki gdzie możecie poczytać więcej :)

Norwegian 1995

Chinese 1993

Australian 1993


Japanese 1995 - od niej, przez moje zamiłowanie do Japonii zaczęła się moja chcica na lalki z tej serii.






Native American 1996


Mexican 1988


Scottish 1990


Italian 1993




Mexican 1995


Na tym oczywiście moja kolekcja lalek świata się nie kończy, bo już mam w planach na przyszły rok zakup kolejnych :)

4 komentarze:

  1. piękna kolekcja :)
    z okazji świąt życzę kolejnych okazów do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolekcja i wszsytkie w pudełkach- to niesamowite. Dziękuję , że dodałaś mojego bloga do obserwowanych :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ zebrałas tych lalek, niesamowite są. Ale ja i tak najbardziej kocham Twoją kolekcję Pamelek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Imago dzięki za życzenia :)
    Palma nie ma za co, ale ogólnie 3 z powyższych panien przybyły do mnie bez pudeł :)
    Rozelko to zapraszam na mojego pamelkowego bloga:
    http://pamlove.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.